Nu besteld, morgen in huis!Gratis verzending vanaf €25,-
winkelwagen 0
 0,00
Excl. verzendkosten
naar T-Mobile Nederland

Bij T-Mobile staan service en kwaliteit hoog in het vaandel. Heeft u, ondanks de zorg die wij besteden aan onze producten, vragen over een product of dienst? Meld dit ons en wij staan direct voor u klaar om het op te lossen.

Procedure voor klachten

Bent u niet tevreden of heeft u een klacht? Ga als volgt te werk voor een snelle en soepele afhandeling.

  1. Neem contact met ons op via onze klantenservice
  2. Indien u ons via e-mail benadert, nemen wij binnen maximaal 7 dagen contact met u op
  3. Indien het een retourzending betreft, verwijzen wij u door naar de pagina met retourinformatie

Garantie van onze producten

Op bijna al onze producten zit een 2-jarige garantie. Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen, dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie, dit zullen wij te allen tijde in behandeling nemen. Meld uw probleem bij ons en wij zorgen direct voor een passende oplossing.

Ga als volgt te werk:

  1. Neem contact met ons op via onze klantenservice
  2. Geef duidelijk aan wat het probleem is, eventueel ondersteund met foto’s van het product
  3. Je ontvangt van ons per e-mail een voorstel en procedure voor het oplossen van het probleem
  4. Indien het een productiefout betreft, nemen wij eventuele verzendkosten voor rekening

Defect bij ontvangst

Wanneer producten defect zijn bij ontvangst, kunt u het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen.

  1. Neem contact met ons op via onze klantenservice.
  2. Geef duidelijk aan wat het probleem is, eventueel ondersteund met foto’s van het product
  3. Je ontvangt van ons per e-mail een voorstel en procedure voor het oplossen van het probleem
  4. Indien het een productiefout betreft, nemen wij eventuele verzendkosten voor rekening

Voor meer informatie met betrekking tot retourzendingen zie retourinformatie