Klantenservice

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Mijn T-Mobile abbonnement

Vragen over mijn telefoon, abonnement of facturen.

Je kunt voor vragen over jouw abonnement, telefoon of facturen terecht bij de reguliere klantenservice. Wij hebben vanuit de accessoire webshop helaas geen inzicht in de gegevens van het abonnement.

Hoe kan ik een nieuwe simkaart aanvragen?

Je kunt een nieuwe simkaart aanvragen op T-Mobile.nl via deze link

Promoties & kortingen

Mijn T-Mobile Extra voucher werkt niet. Wat nu?

Soms komt het voor dat je voucher niet werkt. Uiteraard krijg je gewoon de korting waar je recht op hebt. Stuur een mail naar onze klantenservice, voer je voucher code in en voeg je voucher als bijlage toe. Onze klantenservice gaat dan zo snel mogelijk aan de slag om een nieuwe voucher voor je te maken.

Kan ik meerdere kortingscodes per bestelling gebruiken?

Nee, dit is niet mogelijk. Je kan jouw voucher of andere kortingscode wel combineren met kassakorting, maar je kan altijd maar een kortingscode per bestelling gebruiken.

Kan ik direct mijn spaarpunten gebruiken voor het kopen van accessoires?

Je kan niet direct je spaarpunten gebruiken. Je kan jouw punten wel inwisselen voor een kortingsvoucher. Klik hier voor meer informatie over het inwisselen van jouw T-Mobile Extra punten.

Bestelling

Betaal ik altijd verzendkosten?

Bij een orderbedrag van minimaal €25,- betaal je geen verzendkosten. Indien het orderbedrag lager is dan €25,- betaal je €1,95 verzendkosten.

Kan ik de factuur van mijn bestelling achteraf nog opvragen?

Je ontvangt de factuur van je bestelling altijd via de mail zodra de bestelling bij ons is afgerond. Mocht je deze opnieuw willen ontvangen kun je contact opnemen met onze klantenservice onder vermelding van het ordernummer.

Bestelling niet ontvangen?

Heb je na drie werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact met onze klantenservice en vermeldt in ieder geval het ordernummer en NAW-gegevens van je bestelling.

Retouren

Hoe vraag ik een retour aan?

Indien je het product wilt retourneren kun je via deze link het retourformulier downloaden. Je vindt hier meer informatie over het retourproces.

Let op: er moet altijd een retournummer (RMA) worden aangevraagd om een pakketje retour te sturen. Indien er geen RMA-nummer wordt vermeld bij het retoursturen, kunnen wij het pakket helaas niet in ontvangst nemen en kan er geen restitutie plaatsvinden.

Hoe snel ontvang ik een RMA-nummer?

Uiteraard nemen wij jouw aanvraag z.s.m. in behandeling. Binnen 48 uur ontvang je van ons een RMA-nummer.

Wanneer kan ik het bedrag op mijn rekening verwachten?

Nadat het pakketje bij ons is binnengekomen ontvang je binnen 14 dagen het bedrag op jouw rekening. Mocht je na 14 dagen nog niets ontvangen hebben, neem dan contact met onze klantenservice.