Nu besteld, morgen in huis!Gratis verzending vanaf €25,-
winkelwagen 0
 0,00
Excl. verzendkosten
naar T-Mobile Nederland

Heb je een vraag over een product dat je hebt gekocht in de accessoires webshop? Dan horen we graag van je. Onze klantenservice staat klaar om je te helpen bij het beantwoorden van alle vragen die je over onze accessoires hebt.

Maar eerst even wat anders. Je kunt via deze pagina en het telefoonnummer alleen vragen stellen over bestellingen in de T-Mobile Accessoires Webshop. Alle andere vragen, zoals vragen over abonnementen, T-Mobile Extra en vragen over jouw toestel kun je hier stellen: T-Mobile Klantenservice

Voor alle accessoires vragen heb je wel de juiste pagina gevonden! Kijk hier onder voor een overzicht van de meest gestelde vragen.

Promoties & kortingen

Vraag: Mijn T-Mobile Extra voucher werkt niet. Wat nu?

Antwoord: Soms komt het voor dat je voucher niet werkt. Uiteraard krijg je gewoon de korting waar je recht op hebt. Stuur een mail naar onze klantenservice, voer je voucher code in en voeg je voucher als bijlage toe. Onze klantenservice gaat dan zo snel mogelijk aan de slag om een nieuwe voucher voor je te maken.

Vraag: Kan ik meerdere kortingsocdes per bestelling gebruiken?

Antwoord: Nee, dit is niet mogelijk. Je kan jouw voucher of andere kortingscode wel combineren met kassakorting, maar je kan altijd maar een kortingscode per bestelling gebruiken.

Vraag: Kan ik direct mijn spaarpunten gebruiken voor het kopen van accessoires?

Antwoord: Je kan niet direct je spaarputen gebruiken. Je kan jouw punten wel inwisselen voor een kortingsvoucher. Klik hier voor meer informatie over het inwisselen van jouw T-Mobile Extra punten.

Bestellingen

Vraag: Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Antwoord: Als je jouw producten op werkdagen voor 22:00 hebt besteld, dan krijg je jouw bestelling de volgende werkdag thuisbezorgd. Je kan via de Track & Trace link in de leveringsbevestiging zien waar jouw pakketje op elk moment is.

 

Retourneren

Vraag: Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Antwoord: Om je bestelling retour te sturen moet je het retourformulier invullen en je product aan ons terugsturen. Je kan alle informatie hier lezen.

Vraag: Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren?

Antwoord: Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling aan ons te retourneren.

Is je vraag niet beantwoord?

Neem contact op per mail of telefoon.

Telefoon        071 – 20 32 075
E-mailaccessoires.t-mobile@mconomy.nl